等妳說……

當我生病時,多得有妳在身邊,
妳給我的親吻就像仙丹靈藥一樣,令我不藥而瘉。

當我迷失時,還好有妳在身旁,
妳給我的支持眼神尤如吹散濃霧的的清風,令我認清方向。

當我疲累時,幸好有妳在身邊,
妳給我的慰問好像寒冬中的熱暖紅茶,令我氣力倍增。

當我失敗時,至少有妳在身邊,
妳給我的鼓勵就如百萬人在給我打氣,令我回復信心。

有妳給我的勇氣,決心和毅力,什麼難關我也闖得過,什麼難事也辦得到,什麼困境也能戰勝!

沒有妳在我身邊,日子怎過?

「做我內子?」

等妳說願意!

── 大雄.09/2005

13 條關於 “等妳說……” 的評論

  1. sorry to intrude your blog. I’d like to ask one question. Do you have a special someone in your mind when you wrote all these “love memos”? You must be very imaginative to write all these.

  2. 風: 就是剛剛聽完「小玩意」, 所以想到那句「做我內子?」,算是抄襲吧!呵呵~

    風/JY: 可能講妳們也不會相信的了,但寫的時候,是沒有「實際」目標,只有「幻想」已而……唉…… 如果有實際的目標,或許會寫得更真實,更感動吧?

  3. 每個人都會發脾4/失言/做點錯事.好像仙女的完美應該沒太可能.如果加點真實,如包容接受她那點點錯失,就會寫得更真實.

  4. 朋友,快d努力去搵個靜宜啦!不過,唔知你搵到之後,仲會唔會有時間寫呢下?

    都係架,如果個女仔收到封”負面”既信,唔打你至奇,話唔定同你講”bbl”.. hoho~

  5. 咿? 咁為了大雄的幸福著想,作為朋友,當然會叫你少寫少寫, 不過以後便少了一遊蕩好去處lur..
    咁, 你想我們祝福, 還是嘴咒你? kekeke….

  6. 追了post.很感動!
    我指的,是類似接新娘時既愛的宣言,什麼你發脾氣可以找我當沙包,你要不滿訴苦可以找我做樹洞,你太累了我會靜靜做哂家務等等.我做姊妹時,都有幫手度宣言架.諗到頭都大,如果一早識大雄,一定會偷用你的文. (最多左下角細細隻字寫住-鳴謝大雄)
    大雄將來寫得很少 — 做得很對呀.你係一個非常好的人.
    以下真人真事:-
    F: 你仲有無係網上同其他女仔傾計?
    M: 有呀.
    F: (咁坦白) 好多架?
    M: 幾個啦.
    F: (仲要幾個咁多?) (保持冷靜,溫柔地) 唔好再同佢地傾計咯.
    M: 識左好耐架喇.
    F: (…… 我都有跟舊同事做朋友,細個時識既筆友信都無棄掉,確實地,又真係同佢地無野)
    從此 F 不再提網上的事,當唔知,唔想諗,因為…真的真的真的很唔開心.

留言已關閉。