哈爾移動城堡紙模型

半支白膠漿……………………一角幾毫
兩塊斷了的刀片……………………一角幾毫
廿六張A4紙……………………都係一角幾毫

花左一個月每晚兩個鐘係到黐黐切切兼俾人哦「你又砌緊模型?」,然後終於砌好放下心頭大石又俾人讚話「好靚喎!」……………………高興到想死!

35 條關於 “哈爾移動城堡紙模型” 的評論

  1. Jacky: 你之前說對, 僅靠那薄薄的A4紙要撐著那座城堡, 實在有點搖搖欲墜的感覺, 我後來也要在那藍色座再加貼一張紙, 才算穩定。

  2. 嘩 )))))) 嘩 )))))))) 好厲害呀 )))))))))
    另, 我唔知有幾大喎! 你都無擺個銀仔或是一支鉛筆係佢隔離做比較.

  3. 好有”繽紛感”,正!
    不過玩模型,最有趣是砌的時候,
    砌完那種”狂喜”好快就消退,
    個心會有點失落感!
    又要去找第樣砌個心先舒服d!

  4. 下次用張厚d o既紙啦~~
    擺邊…係另一個嚴重問題,因為比較精細的紙模,通常都非常大件~~

  5. 你無計到墨盒錢 wor﹐epson 真係大有著數﹐放個PDF 俾人下載﹐大量發燒友就打印 full colour A4﹗

  6. tong: 整個模型連底座﹐大約有30cm高。唔係好大﹐但絕對唔小。

    freshdesigner: 的確﹐我現在又心郁郁想砌其他東西了﹗﹕)

    Jacky: 出去印好麻煩耶…… 還好房間裡的“檯面/櫃面”位置有很多﹐擺放暫時…… 暫時還不算是問題。

    Stannum: 哎也﹐偷偷地係公司印﹐唔駛我俾錢架嘛﹗ 嘻嘻~ 除左Epson之外﹐Yamaha 也有非常多的電單車紙模型﹐可以免費下載。

    Hana: 未知﹐等我遲的再稔下…..

  7. 真係好靚wor
    簡直係藝術品一件
    放在家中:

    雖然是一個幾毫的價值,但手做的工藝品處處顯出你的細心!
    自信 + 10 (sims)

  8. sidekick: 係丫,我都覺得自己唔知黐左邊條筋,竟然搞咁多野!

    poonwinghang: 藝術品就不敢當,當係擺設滿足下自己都得既~ :)

  9. 真係好靚啵!
    要小心保護, 一下唔覺得扁o左就唔係幾好啦.
    ^Q^

  10. 真係好靚,好有水準, 等我都來玩玩先, 材料係買既定係web download 架,大雄俾d指引呀唔該 :)

  11. 風﹕城堡模型要去Epson處下載﹐下載window版的組裝和組合說明PDF。

    找部雷射彩色打印機印出PDF檔。用普通的A4紙打印(就像我一樣)不是不行﹐不過稍嫌太軟。最好是印在硬一點(紙張磅數重)的紙張上。

  12. Pingback: 大雄網站
  13. 我想請問你還有這個紙模型的pdf檔案嘛?
    日本epson那裏的被移除了…但我也很想玩….

  14. Pingback: 大雄網站
  15. 我想我miss了你的e-mail了….也太久沒上來你的blog了….
    可以麻煩你再send一次給我嗎?

  16. 我剛下了個陸地版, 有冇興趣?
    其實我仲整緊飛行版, 但唔係好識整…….

  17. 你有冇睇套野?
    飛行版是epson比人免費dl的(我見你整得好好, 想向你請教啦)
    陸地型態則是街賣的那個(請去紙模書那處找找)
    http://www.himawari.com.hk/Shop/Shop_top1.htm#
    難度更高…

    為什麼我留唔到言?
    Sorry, but your comment has been flagged by the spam filter running on this blog: this might be an error, in which case all apologies. Your comment will be presented to the blog admin who will be able to restore it immediately.
    You may want to contact the blog admin via e-mail to notify him.

  18. @啄木, 哦﹗陸地版我有下載過呢﹗不過看起來scan得很差(一半有色一半黑…..)﹐你下載的看來怎樣﹖

    留言的問題﹐恐怕是系統誤判了﹗對不起呢﹗

  19. 我的file有123MB
    質素ok啦~沒黑耶
    還下了一大堆…那…eva鋼彈飛機船之類的有冇興趣?

    你的是inkjet還是雷射print?

  20. @啄木, 你真幸運﹐我下的可是黑了一邊﹐品質很差呢﹗

    嘻嘻﹐EVA/鋼彈我到已經印了﹐只是還未動工。﹕)

留言已關閉。