你和我的老餅廣告

和近代的相比,以前的廣告似乎更能令我們印象深刻。

說起「衝勁盡表現」,很多人會懂得接下句「全靠力寶健!」;說起「今晚阿sir請食飯」,會有人用唔鹹唔淡的廣東話說「隨便坐」;甚至當有人說「得左」,會有人想起曾江所演出的美源髮彩廣告,還可能會加一句「美源髮彩,冇得彈!」。

七十、八十和九十年代初期的廣告陪著我們一起成長,你還記得多少呢?

玩個測試吧?:)

42 條關於 “你和我的老餅廣告” 的評論

  1. 挫得多, 傷氣力, 消耗一定要補充, 唔想失威兼xx, 你哋諗下啦, 快d 食………… hahahaha

  2. @lala, 哇哈哈……這個是「余仁生」的什麼培元湯吧? 小時候身邊的朋友都會背呢!

    唔想失威兼xx ← 我想應該是「唔駛失威悲到極」……

    真不曉得誰作這個廣告, 現在想來覺得很搞笑!

  3. 你是半個電視廣告迷﹗
    你有75分,看來某程度上你是半個電視廣告迷吧!
    你喜歡看電視之餘,也有留心電視節目之間所播放的廣告。得到這樣的分數,也許只是有些不太突出的廣告你沒有留意。沒關係的,這不是你的錯,是廣告商拍攝得不夠吸引罷了!:)
    老餅廣告測試

    好多都唔記得喇!
    等我放工後返去睇返啲片先 :)

  4. 你是半個電視廣告迷﹗你有73分,看來某程度上你是半個電視廣告迷吧!你喜歡看電視之餘,也有留心電視節目之間所播放的廣告。得到這樣的分數,也許只是有些不太突出的廣告你沒有留意。沒關係的,這不是你的錯,是廣告商拍攝得不夠吸引罷了!:)老餅廣告測試

  5. 我有66分, 係半個電視廣告迷!好多對白都係去到口咀邊就唔記得下一句 ...  

  6. 大雄兄~~

    喜歡睇電視的小妹有65分, 但原來發覺自己都不經不覺已變做老餅呢~~ 嗚嗚>_
    看來"歲月催人老, 樣老心不老" 呢~~ ^^

    快變老餅的消遙人

  7. “古有皇太后,
    虛弱正今憂,
    良方與妙藥,
    太醫顯奇謀,
    千辛與萬苦,
    界城解困憂,
    運經途中風霜刧,
    留落民間得以傳流!

    “余仁生金牌白鳯丸” :p

  8. @Blueman, 依家好似……冇永安廣告吧?

    不過當年真係一聽見「蕭亮」, 就即刻稔起永安百貨呢!

  9. I’m the worst, I only got 51 :(
    Sometimes I just remember the slogan rather than the brand.

  10. 我都不是太高分, 但我不是年輕, 只是….. 無記性!
    喜歡這個 – [你又收埋盒莎莉蛋糕o係邊呀?] – 所以……. =)

  11. 弊弊都無咁弊, 89分
    明明細個屋企唔俾睇電視, 點解只係錯三條咁少?
    更重要係…我係七年級生………

  12. 哈哈,我先得45分咋,真系记忆断层咯,哈哈~!好多时都系有印象,选错对象吖,记性真系差左咯~!几好玩,支持支持!!

留言已關閉。