Yamaha YZF-R1紙模型

Yamaha: YZF-R1

終於……完成了!這個可真是拖得久,做做停停的浪費了不少時間。對這台電單車的評價是:有心但有待改進。說明書太簡陋了,另外有幾處地方製作起來是不對合的(後車輪內則,車底的包圍,前輪剎車碟等等),花了我不少時間去,也害我有幾次以為自己砌錯了。再做一次會不會好一點?可能吧!不過圖樣本身的缺陷是很難彌補的。

原本是打算送給Cousin V作的,不過製作好了又有點不捨得……呵呵~ :)

有興趣挑戰的可到這裡下載……

引擎和後部支架

引擎的前部風扇和氣管(金色)

電單車本身蠻大架的,看看左下角的港幣十圓

35 條關於 “Yamaha YZF-R1紙模型” 的評論

  1. so good 呀~ 你整得好靚~
    我入去睇仲見到有我同男朋友以前有過既車車添~
    一定要試0下砌先得~ ^o^

  2. 好細緻~!!比著我一定虎頭蛇尾…..
    p.s.我弟弟說預期自己砌, 倒不如去紙紮鋪買一個算…=口=(咁講野都得…)

  3. 無限思 無限嫂見到後齊聲說:「强!」
    btw無限嫂係幫加拿大Harley打工的,我話不如你地(Harley)都整D如此花臣…
    佢話:「D老野彩你都傻!」 =D

    MC~

  4. @無限思, 外國人對模型這等玩意比較冷淡嘛~ 始終都係亞洲人(尤其係日本人)比較熱衷模型

  5. 唔該晒你先大雄 ^O^

    搵到可用e-mail與我聯絡!!

    P.S. 我都粗略咁search過, 好似都唔多覺有, simpsons間屋就搵到個囉 Orz

留言已關閉。