就咁……

有不少都陸續收到一封由某一公司所發出的電郵,大意是一間公司,打造一支新飲品,能「開放包裝給消費者發佈他們的個人創作」。由於他們9月會推出新產品,所以想「能夠在上市前連同紀念品專遞一支給您品嘗批評」。

就咁……

一)同你三九唔識七,我好難話就咁就俾個地址你。唔係話你一定呃我,但係我都冇可能就咁信你卦?

二)老實講,封電郵唔駛問都知係大量發送,因為電郵內寫「閱讀大雄網站認識您的」,但你地知唔知我身在美國,就算貴公司真係肯出郵費,美國海關都未必俾你個包裹入境。

三)請看上圖,大佬,你地連我網址都搞錯,咁算點?

9 條關於 “就咁……” 的評論

  1. 我都收到喎,
    但就無話喺經過你個blog,
    封信有哋個blog link,
    我入去睇吓就發覺我以前好似去過佢哋個blog,
    不過好似你話,
    無理由咁就畀個地址佢嘛,
    所以都喺無理佢囉!

  2. @Darbicat, Obviously, this is a very bad marketing! I would not waste my time to buy their drinks.

    That’s a very funny video, thanks! :)

  3. 是的,是做得不夠細心,請原諒!

    寄去美國真的有可能寄不過去!不過如果你有香港朋友的地址我們可以寄給他,以後再轉交給你!

    again,希望原諒我們的粗心!

留言已關閉。