火炬接力手名單

北京2008年奧運會區火炬接力手的名單終於出爐。一百二十名火炬手﹐究竟有誰入選呢﹖我想大家也會好奇吧﹗還好康文署體恤民情﹐特別在其網站內提供名單下載。

老實說﹐我不喜歡康文署提供的PDF檔。PDF檔不單製作得很醜陋﹐而且次序方面也以很奇怪的姓氏來排列(有誰想要這樣子的排序呀﹖不能以接力路段來排列嗎﹖)﹐最無奈的是文件中的字體細如米粒(大佬呀﹐咁大張A4紙就唔該你用盡佢啦﹗)﹐看得久了還真是累壞眼睛。

我不知道大家喜歡怎樣子的火炬手名單﹐或許你喜歡康文署的安排吧﹖不過我不喜歡﹐所以花了點時間﹐把康文署的PDF檔轉換做spreadsheet﹐好讓我能自由自在地作出不同的排序﹕誰跑先誰跑後﹖入選的藝人﹑行政總裁﹑區議員﹑員有多少﹖

有興趣看看的可以在這裡下載xls檔

更新:幸得Jacky提醒,把spreadsheet上載到Google Docs,不想下載xls檔的朋友可以直接在網上閱讀名單

11 條關於 “火炬接力手名單” 的評論

  1. THX~真係清楚好多….
    @.@仲見到以前教我PE O既MISS 都有份跑……

    真係嚇一嚇….

  2. 讀中學時,已經知道佢以前係運動員…..
    但諗唔到佢會被選中做火炬手…
    其實…有冇D評審去決定邊個做嫁??
    聽落有D怪…明明係全世界O既運動比賽…
    點解連政界,娛樂…..都有份=.=….

    睇O黎我諗得太天真喇…

  3. @moyee, 唉, 香港個火炬手提名根本係場show, 唔係真係有咩意義, 所以我都睇得好化, 橫豎過左今日, D人又會唔記得當日選火炬手選到不知所謂……

留言已關閉。