dessert truck

dessert truck

(攝於美國,,University Place及8th St.)

在公司不遠處,每晚六時就會有一輛流動甜品車停泊。你可能認為一輛流動甜品車可以有多好味?其實負責製作甜品的是一位前任Le Cirque pastry sous-chef,他跟他的好友合資開設了這輛流動甜品車,專門售買一些只有在高級餐廳才能品嚐到的美味甜品。

第一次打算和友人去試,豈料六時才營業的甜品車,我們七時半去居然送車尾!五塊錢一款甜品不算便宜,但也竟能早早關門,這令我不禁想,他們每天有多少生意額?

第二次,我們可是有備以戰,五時晚飯,六時甜品!

Goat Cheese Cheesecake
Topped with fresh blackberries, rosemary caramel, and pistachio crisp.

Vanilla Crème Brûlée
We use real Madagascan vanilla beans and freshly burned sugar in the raw.

15 條關於 “dessert truck” 的評論

  1. 嘩,大雄呀,原來你係union square哥頭番工架,我都係係哥頭番學囉,真係可能撞見過你都唔定囉。有冇試過日本人開既sandwich shop, 叫”Thé Adoré”, d sandwich同pastry都超正架。lunch time我都成日去架。不過佢地好驚人影相囉。anyway,你快d去試下喇。

留言已關閉。