代妳辦事

小姐妳好,

我跟妳素未謀面,不過今天的事,我自把自為了。

近中午時份,我和老爸正趕搭。剛好坐在老爸面前的人離座,妳居然以超光速的神之速度攝進老爸和座位之間,成功搶奪了那個座位。其實還好啦,老爸身體還算健壯,地鐵上站一時半刻也是可以的,更可況我這種爛佬,我這種港男,最怕就是妳這種女性,妳要知道,萬一開口吵……啊,話題說開了。我想說的是,還好幾個站過後在妳旁邊的人也離座,老爸最終也有座位,所以我也不計較太多。不過為免妳他日死後因此而落地獄,我想跟妳說一聲,在妳離座後,我擅自把妳的座位讓給另一位也站了很久的老婆婆,算是代妳日行一善。希望我的行動沒有給妳太大的煩惱,也希望妳今晚能睡得安穩。

站在妳前面的爛佬上

9 條關於 “代妳辦事” 的評論

  1. 呢個情況我都有留意到.
    近來開始, 如果方便我會爭左個位坐住先, 咁有孕婦有老人時我起碼可以讓一個位出黎.
    (如果全程都無的話, 我亦無乜損失. LOL)

    等其他好心人讓坐, 今時今日已經算係太被動.
    城市人… 唉…

  2. 呢個情況我次次返HK都發覺.

    年青/後生D O既人,會好似睇唔到咁坐O係度
    有時仲會一個PAT坐兩個位=.=..
    搞到好多公公,婆婆要企O係度.

    所以學識,
    有咩事,坐O左先…之後至讓俾有需要O既人.

    題外話,
    唔知係自己唔慣定HK變O左.
    試過想入去一個商場,只係O岩O岩拉開度門(半個身位咁多咋).
    O係門另一邊有個男人立即閃過O黎…當時嚇到我嘩O左聲.
    =.=如果係沙士O既時候,我唔會怪佢.

    但O個時……已經係2006喇=.=…

  3. 其實這個情況在其他大城市一樣有,而且不止局限於年青一輩。本人在多倫多市中心上班,每天都乘搭公車。有很多時候都目睹一些令人憤慨的情況。曾經見過有好些衣著光鮮,打扮入時的上班一族(男仕和女仕)。他們眼見有孕婦,老人甚至傷殘人士都不約而同地視而不見,裝作閱報,敝上眼睛裝作全神貫注聽IPOD,或者低下頭裝作專注玩SUDOKU…..可恥!可恥!

  4. RED JELLY

    原來度度都係咁@.@…

    睇O黎我住O係”森林”太耐.

    (我O係佛羅里達州住)

  5. @moyEe, 可能我係NY慣左好多人讓位, 所以返到HK見得咁少人讓就覺得好唔慣.

    拉門都係呀, 拉左門俾我爸媽, 男人都就咁順勢入埋去, 真係……

  6. @Red Jelly, 其實我覺得近年流行mp3機, 某程度上都令年輕人少讓位, 因為大家都太投入自己的音樂/video…..

    說起來, 公民教育最重要呀!

  7. 我都撞見過吖~~好激人吖!
    我現在在桂林 呢道人都好唔良心嘅~~仲要外地人去讓座 有次我要個年輕媽媽讓個位俾佢面前嘅老人家 佢仲白我一眼 真係激氣吖! 最後佢都未讓位 呢種現象真係唔好吖!嘖嘖···

留言已關閉。